Institut Royal de Formation des Cadres de la Jeunesse et des Sports

Institut Royal de Formation des Cadres de la Jeunesse et des Sports (IRFC) is located in Salé, Morocco.

University Profile

Get a quick snapshot of Institut Royal de Formation des Cadres de la Jeunesse et des Sports's key details.

University Name Institut Royal de Formation des Cadres de la Jeunesse et des Sports
Acronym IRFC

Contact

Connect with the university easily! Find their location and other contact details.

Address Moulay Rachid, km 12, Route de Mekness, Salé, Morocco
Phone 05 37 83 50 80 /
Fax 05 37 83 50 81
Website Institut Royal de Formation des Cadres de la Jeunesse et des Sports Website
Email Click here to send email

Programs and Courses

Get a quick overview of programs and courses offered at Institut Royal de Formation des Cadres de la Jeunesse et des Sports.

Bachelor's Degrees Master's Degrees Doctorate Degrees Diplomas
Arts & Humanities n/a n/a n/a n/a
Business & Social Sciences n/a n/a n/a
Engineering n/a n/a n/a n/a
Language & Cultural Studies n/a n/a n/a n/a
Medicine & Health n/a n/a n/a n/a
Science & Technology n/a n/a n/a n/a

Click on the following button to explore a detailed list of programs and courses of this institute.

View Course List

Scholarship and Financial Aids

There is no information found on scholarships or financial aids offered by Institut Royal de Formation des Cadres de la Jeunesse et des Sports. You may like to visit their website for more details.

Report Incorrect Information